Tuesday, January 5, 2010

bAck 2 schOoL!!

arini budak2 skulah msuk skulah blk.. td aku tgk budak2 ni bkn main lagi pkai bju bru, kasut bru, beg bru.. putih brsinar bak gigi memerang lak tu.. hehe.. adik spupu aku, danny br msk darjah 1 thn ni.. cUmil je!! nk tau gak ape yg jd kt dia mse mula2 msk ritu.. tp aku rse dia ok kot sbb dh 2thn msk tadika.. lau nangih2 lg mmg nk kna usik ngan aku la blk t.. hehe.. tp kn budak2 skang mmg dh makin pandai ye.. yela umo 5thn nk dh stat blaja.. aku umo 5thn ngah brkepit ngan mak n ayh, main2 kt umah opah.. hehe.. budak2 yg pmr, spm pon dh makin rmai dpt straight A.. soalan makin sng ke, budak makin pandai ke, gred asyik turun?? tp bgos gak ank2 muda zmn skang pndai2.. insyaAllah berjaya Malaysia ni.. tringat lak zmn dolu2 ble msk drjh 1.. ade yg tdo.. ade yg nangih.. aku lak malu2 xmalu sgt la.. sbb dh pnah msk tadika.. ckgu bwk round2 skulah.. pastu de lukih2 tp aku xigt dh lukih ape.. bes je.. diam xdiam dh nk msk 20thn dh umo aku.. dh xjd belasan thn dh.. uwaaaaaaaaa.. kejap nye mase brlalu.. sem dpn dh jd final year student.. ish3.. cm xcaye je.. pape pon aku mOhon dipermudahkn segala urusan.. amin..

seLamat kembali ke sekOLah adk2!! bLaja rajin2!!~

danny n kaka
windu same itu budak kecik!!!

No comments: