Sunday, March 7, 2010

januari

Dengarkan
Dengarkan lagu.....lagu ini
Melodi rintihan hati ini
Kisah kita berakhir di Januari

Dlu aku ske gle lgu Januari-Glenn.. sbbnye lgu ni lgu bulan aku.. aku kn lahir bln januari.. aku ske lgu pon sbb tajuk je.. xd la phm lirik pon.. tp skang br aku hayati lirik dia.. n mmg kna kt aku.. pdn muka.. em..

hati.. tlong cpt sembuh.. aku dh rse cm xknal diri aku sndri.. n aku hrap aku dpt kekuatan dr org2 yg ambil berat ttg aku.. aku hrap ade org yg masih ambil berat psal aku.. lau x aku tatau ape akn jd.. aku insan lemah.. yg hnya mampu mnangis... tlong jgn wat aku sdih... aku dh xlrat nk hadapi semua ni... smpai aku asyik sakit2.. aku rse kesorgn dlm rmai.. aku rse sunyi.. aku rse cm dh xd sape2.. aku rse xtenang.. aku rse xgembira.. aku rse aku bkn aku yg dulu... sume igt aku mudah terima sume ni sekelip mata.. sume org igt aku dh mampu lupakan.. tp aku xmampu.. aku dh cuba gembirakn diri tp hati aku masih menangis.. tlong laa... tlong... jgn wat aku sdih... smpai aku pergi jauh..

aku tatau dh nk share ngan sape... tak ade yg mahu brkongsi duka ni... tak ada yg mahu slalu brsama aku susah n senang.. aku xpernah rse sdih mcm ni... rse cm xd sape2... besar sgt ke slah aku smpai aku terima balasan smpai mcm ni.... dh xade ke secebis kebaikan n kegembiraan yg aku pnah beri utk di ingati.. aku rse benci ngan diri aku sndri... rse xdiperlukn.. lau aku xd pon sume org masih gmbira..~

4 comments:

aieOreo said...

uit cik maru-maru imai..
ade probs ke?
xmau share2?
sharing is caring :)

♥ mArumAru ♥ said...

mslah jiwa..
:)

BooYi rAgAmUfFiN™ said...

don't say like that dear..
myb kita jauh xleh pillow talk.. tp bila2 rasa tertekan gtao laa sy.. sbb yg sy paling tahu, sy laa org paling sunyiiii kat dunia ni.. xde yg lain, jd gembirakan jiwa anda.. kekeke~
lubb U..

♥ mArumAru ♥ said...

lubb u sis~