Wednesday, November 17, 2010

kau makan gula pegi mati!

~ENTRI MOOD KE LAUT~

sengal.
annoying.
sial.
sume ni utk kau.
pegi la kau wahai perosak.
i don't need u in my life.
i'm REALLY don't need u in my life.
i never hate people but i REALLY hate u.
kalau ko tak suke.
kenapa tgk status fb aku.
kenapa baca blog aku.
pastu nak cakap aku annoying.
puhhh lease~~
baru wat ayat sikit dah sentap.
cakap aku budak2 tak matang.
kau tu dah bangka lagi la tak matang.
nk memBULLSHIT orang.
kau ingat kau bagus sangat ke.
aku tak pandai nak mencarut depan dunia.
biar aku mencarut dalam blog je. (eh dpn dunia gak an.. hehe~~)
sume carutan kau.
aku bagi balik.
sengal.
bia la aku nak bahagia.
bia la orang lain masih ada bersama aku.
aku bukan LONER macam kau.
aku masih diperlukan.
keluarga, kekasih, kawan-kawan.
semua perlukan aku.
yang kau nak cemburu kenapa?
tolonglah.
sedarlah.
bangunlah.
jadi orang yang matang.
aku dah cuba memaafkan.
kau campak taik balik kenapa?
tak puas2 lagi ke?
tak cukup2 lagi ke?
please la.
aku harap kau tak muncul lagi dalam hidup aku.
even bayang2 kau pon aku tak nak tengok.
kau memang perosak.
perosak hati.
perosak pelajaran.
Allah saje yang mampu balas semua perbuatan kau.
tahniah!
jangan pandang aku.
jangan nak bukak fb + blog aku.
jangan amik tau sikit pon pasal aku.
sbb aku kn annoying pada kau.
bullshit pada kau.
loser pada kau.
kalau kau amik tau jugak.
nyata la kau.
bullshit.
annoying.
loser.
nyata la kau cemburu dengan hidup aku.
aku nak nikmati bahagia sebelum aku mati.
kenapa kau nak pertikaikan?
kau ada ke bagi aku bahagia?
sengsara ada la.
pergi lah jauh dari hidup aku.
pergi lah.
pergi sampai mati.
sangat.
aku benci kau.
benci sampai mati.

4 comments:

muyyaQ™ said...

yeah. you rtw. :)

wannursyazana said...

uishh,,, marahnya.. sabar ye feeza.. huhu.. kejahatan itu akan dibalas dengan kejahatan... jz enjoy ur current n happy life ok? =)

♥ mArumAru ♥ said...

qayyum: yeahhhh! :)

♥ mArumAru ♥ said...

wan: tgh sabor la ni.. lau x da lame aku sepak je dia.. ngahahaha.. doakan aku hepi sentiasa yep.. dia sungguh membencikan! warggghhhh!!!!!